AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

June 19, 2018

my last minute shopping

at first tahun ni aku plan nak pakai baju2 yang buat masa N4 punya wedding. tapi malangnya baju yang aku suka tu ala2 sendat gitu 😋 so tak boleh la nak pakai and pergi beraya makan ketupat lemang dan sebagainya kan. mau habis rabak baju kebaya lace yang aku tempah jauh2 kat Bandung tuh. so first raya punya baju aku pakai baju kebaya yang aku beli online sebab aku suka sangat design shanell harun. tapi bila aku browse ig dia, rasa macam tak mampu nak pakai or beli baju semahal itu. tapi ada satu hari tu, online seller buat preorder for the baju kebaya which i automatically fell in love with. it was not the only one that i fell in love with but aku kena la pilih 1 sahaja sebab aku predict kalau lisa tengok entah2 dia nak jugak. and walaaa... seperti tekaan aku... tepat! lisa nak jugak 😅so aku beli lah jugak 2 pasang cuma agak terduduk jugak lah sebab dah lama tak spend duit banyak macam ni for sepasang baju. 
my sisters and i
and lepas tu somehow aku terasa nak shopping lagi kat primavalet yang baru bukak kat belakang rumah aku ni. after beberapa kali tunda sebab samada aku penat sangat, atau aku tertido atau sebab kena pergi terawikh.. 1 day before raya aku pergi dengan lisa. agak kecewa lah jugak bila masuk wangsa 118 tu, aku rasa tertipu pun ada jugak. all the baju raya look nice cuma sebab celebrities yang pakai, ini kesimpulan aku sendiri lah kan. sebab bila aku sampai situ, the quality macam tak sesuai dengan harga yang di jual. 

lutut aku dah rasa macam nak meletup and then somehow lisa ajak aku pergi ke ariani, next shop lot dalam mall yang sama. aku ingatkan depa jual tudung je. dalam hati aku, hemmmm lisa je lah yang dapat ni kang. but to my surprise, ada jual baju2 kurung kat dalam tu and aku pun berjaya sambar sehelai and paling best size XS lak tu... wahhh happy la sis.. tak sangka boleh muat size XS plak ye 😘
from Ariani, Wangsa 118

No comments: