AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

March 2, 2018

Thurs Blab

intro:

sekarang ni aku senang distracted. bila ada banyak perkara yang aku perlu buat memang macam ni. aku rasa aku kena tulis satu2 baru aku disiplin sikit kut. tapi sekarang ni aku nak blog. tak kira. nak jugak.

rindu:

nak cakap pasal rindu ni sampai dah berbuih dah kut mulut aku. tapi tak pe lah, memang tak boleh buat apa pun. so layan je la perasaan tu sementara ada. sementara aku belum rasa tepu atau sebelum perasaan tu mungkin akan hilang suatu hari nanti. tapi kan dalam pada aku menahan rindu.. eh dah macam tajuk lagu pulak.. Allah ada je tolong aku. so untuk pendekkan posting aku sket, malam tadi aku dapat la peluang diri depan dia and tengok muka dia puas2. errmmm walaupun tak puas mana pun.

my hideout:

aku rasa lambat benor nak habis renovationnya. bukan apa sebab as i mentioned in my previous posting, ada je perkara kecik2 yang kena top up nak repair. so hopefully by this weekend habis lah. barang2 dah hantar. cuma tinggal touch up sikit2 and bersihkan rumah. 

okay sekarang dah tak de idea nak tulis apa sebab dah penat.... nak kena start kerja dah... 


gym blab:

hmmm... nanti nanti lah aku post LOL :D 

No comments: