AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

February 12, 2018

stress

sekarang ni memang tengah stress. aku cuba jugak nak buat dek jer, just do one thing at a time. tapi lama2 jadi mcm bengong dibuatnya. maybe sebab aku fikir jugak pasal M2J yang sebenarnya tak payah fikir pun tak pe. tapi otak ni nak jugak fikir yang bukan2. banyak benda yang menyerabutkan sebenarnya. dari rumah, ke hal2 yang lain. or maybe sebab aku tak sihat kut jadi tak berapa stabil. 

rumah aku yang mula2 nak buat sikit changes jadi bertambah2 disebabkan building tu building lama. so tiba2 banyak yang nak kena repair. tapi aku puas hati jugak la apa yang dah aku buat. bilik air aku dah cantek - dua2. :D so harap2 lepas ni boleh lah nak dapatkan penyewa. aku plan nak buat airbnb. barang2 yang aku beli, ie katil and meja makan pun masih kat gudang lagi sebab rumah belum siap sepenuhnya nak angkut barang ke situ. 

penat sebenarnya kena buat semua sendiri. tapi kadang2 aku fikir, aku nak harapkan siapa lagi? serious otak aku penat fikir. penat aku gerak financial ke sini ke sana. 

No comments: