AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

February 28, 2018

7 Strategi Saya Bebas Dari Hutang!

aku penat sebenarnya... penat mengsettlekan hutang2 yang datang secara tiba2. haaa.. macam pelik kan bunyi dia. tapi memang macam ni. aku rasa aku dah strategize habis dah.. bila nak rasa lega sikit, tiba2 datang pulak hal lain.

haritu aku dah settle hutang cr card aku. then somehow sekarang hutang indah water.. penat sebab aku beli rumah atas orang.. and seller aku is my mom yang beli atas orang and for all i know, dia pun tak tau ada hutang tertunggak dengan indah water. so sekarang tiba2 datang surat lawyer kat aku! walaupun nama bukan nama aku, tapi alamatnya rumah aku sekarang. takkan aku tak bayar pulak kan. aku tak suka ada hutang2 macam ni. tapi masalah nya bukan ratus.. tapi ribu!! masak gak lah.

so hari ni aku pun google... niat sebenar nak baca2 lah kenapa aku ni sekarang extra dugaan Allah bagi. yang mana hal anak aku lagi.. hal rumah lagi.. hal boypren lagi... oppss salah salah.. aku tak de boypren lah! heheheheh :D anyways, aku terjumpa article kat bawah ni. korang baca lah ye. semoga ianya memberi manfaat kat korang - macamana i have learnt from it too!


click on the link below:
7 Strategi Saya Bebas Dari Hutang!

No comments: