AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

January 12, 2018

Friyay Blab

rasa macam cepat sangat waktu berlalu. hari ni aku sibuk giler. sampai tak sempat nak turun to the training center for my 2nd day of training. WJ hari ni pun senyap, so kitorang tak sempat nak merapu kat whatsapp. M2J tak yah cakap lah.. sekarang aku rasa dah tak penting dalam hidup dia. ke, memang aku tak pernah penting dalam hidup dia.. aku je yang perasan. **sigh

aku rasa seronok hari ni sebab aku dah naikkan rating team aku kat office. and aku rasa bersyukur sangat sebab boss aku macam best pulak borak. sekarang aku rasa dia dah chill sikit compared to dulu2 masa dia mula2 masuk. aku pun main belasah cakap dengan dia (tapi masih hormat dia as my boss okay) maksud belasah aku tu, aku pun honest lah dengan dia. dia siap cakap 'i want the old you' kat aku. sebab dia kata sekarang aku macam is not a fighter macam dulu. bukan apa, aku dah penat nak fight for something yang aku rasa tak ke mana. its a losing battle anyway. hmmm macam tu lah.

tadi aku whatsp SA, aku bagitau dia aku rindu mat M2J.. dia kata kalau rindu datang kedai... hmmm memang tak lah kan.. and SA kata message la.. hmmm kunun2 aku pun menahan la daripada nak message dia... looks like aku tewas. aku message gak M2J tadi.. hmmm sekarang aku nak buat apa???
kan best kalau tiba2 dia message ajak aku tengok wayang... 😦 aku tak tengok lagi pitch perfect 

No comments: