AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 15, 2017

Tombiruo

memang sejak baru dengar pasal cerita ni aku dah tergedik2 nak pergi tengok. korang tak yah tanya lah sebab apa kan? mesti lah sebab ZA. lelagi aku ni allergic kat orang2 yang sado2 ni. so, aku memang ternanti2 of the launch of the film. dan dalam kepala otak aku ligat nak ajak mokmok :D hehehe... ala bukan selalu aku dapat keluar dengan mokmok pun. so, aku dah chop dia awal2 and aku bagitahu nak ajak dia tengok citer tu. dia pernah bagitau aku dia tak layan citer2, pilem2 melayu. tapi aku tak kira, aku ajak gak.
gambar sekadar hiasan :p
masa mula2 dalam cinema tu aku jeling2 kat dia memang dia nampak agak restless lah. tapi, ahh tak kisah lah. janji aku dapat tengok ZA aku. hehehe :D walaupun sebenarnya aku tak puas sebab ZA asyik pakai topeng je.. memang tak de chan langsung nak tengok muka dia. kiranya aku cuci mata tengok body dia yang hot tu je lah. sambil2 tersenyum tersengih sorang2, aku jeling gak kat brader sebelah aku ni... segan gak.. hahaha sebab dia sure tengok naper la minah ni tersipu2 terkepot2.. adeh lah... ini lah bahana ZA pada aku. 
okay and lagi satu sebab aku nak tengok is sebab ada farah ahmad. aku suka tengok dia sebab dia ni kalau pakai apa pun akan terletak kat badan ni - aku tak tau macamana nak explain. orangnya simple and sempoi. aku kenal dia sebab dia lah antara member yang datang kelas aku waktu aku mula2 ajar zumba dulu. then dia akan support jugak event2 aku. cuma sekarang ni dia dah busy so memang tak dapat la nak join. and dulu waktu aku pun punya extra time aku akan pi layan the theatre yang dia lakonkan.
i must say, sepanjang aku tengok watak yang farah ahmad bawak, i cannot help myself from staring at every inch of the make up on her face. dia memang seorang pelakon yang berbakat and bersahaja. dia ni selamba je and the way she acts as though she is really that person (watak yang dia bawak tu). tapi sebab aku kenal dia kan, heheheh :D i can still see the youth in her eyes :D
and sepanjang filem ni berlangsung, aku memang rasa macam tak berkedip. aku tukar kaki aku dah berapa kali sebab kebas ;D rasa nak gi toilet pun puas la menahan. dah la minum air mineral nak dekat habis satu botol. and the aksi2 stunt memang best - and diorang fight memang real lah.
lagi satu, pelakon yang membuatkan aku agak kagum is faizal hussein. dah lama gila rasanya tak tengok dia betul2 berlakon (tak sure ayat aku ni betul ke tak - tapi korang paham2 je lah maksud aku) but watching him last night memang best and memang terkesan dalam hati aku. and serious aku sebak gila and terkesan tengok dia dengan ejim dalam movie ni. 
so conclusionnya, kalau korang masih teragak2 nak tengok ke dak - please la pergi tengok. coz aku tak nyesal and aku bangga dengan filem melayu kita macam ni!! well done to all yang terlibat. and last but not least, thank you mokmok sebab layan i :D my very own ZA


No comments: