AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 17, 2017

bla bla bla

tak tau nak bagi topic apa. apa2 pun thank you awak sebab temankan kita gi beli kain on last minute request. aku sort of dalam dilemma. sebab N4 nak bertunang this saturday tapi somehow i am not happy with my baju. i cannot blame the baju so much maybe sebab memang badan aku tengah boyot. so kalau pakai apa2 pun macam aku tak puas hati. so today aku mengharung jalan yang jam sebab nak beli kain lain nak jahit lain. but... kalau tak puas hati gak, memang aku akan pakai baju melinda looi yang aku dah beli tu. aku siap buat vote kat ig sebab asalnya tak leh decide. so korang agak lah sendiri baju mana yang aku tak puas hati tu. hehehe 😀
yang ni pulak aku cuba berusaha dengan baju2 apa yang ada for me to hide my excess fat.. :p bueekkk.. 


No comments: