AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 26, 2017

rindu padanya


korang pernah tak rasa macam banyak sangat benda nak cerita tapi tak tau mana nak start? aku rasa (macamana yg aku pernah cakap/tulis) hari hari aku sekarang ni memang terasa sangat laju and cepat berlalu. towards end of year ni banyak perkara or insiden yang berlaku. some are good and some are challenging. tapi aku rasa lagi banyak yang best kut. 

personal: zumba event aku tiap bulan ada je, walaupun kecil-kecilan, at least bernafas jugak la AFDA and kurang sikit aku nak kena top up. boleh la tambah2 mana mana yang patut. kalau korang rasa aku boleh kaya kalau organise event atau kalau dapat jemputan, korang salah. it is just nice so far untuk membantu AFDA untuk terus hidup and berbakti untuk komuniti. aku teringat salah sorang kenalan aku bagitau, bila aku cakap dengan dia, dah a few times kut aku rasa macam tak larat sangat dah nak cuba kekalkan AFDA. kadang2 memang aku rasa sangat tersepit, tapi alhamdulillah AFDA masih kukuh sehingga ke hari ini. mungkin ada berkat di sebalik kewujudan AFDA. where i can share the healthy lifestyle among women (and men) secara muslimah - walaupun aku belum lagi sepenuhnya menjadi seorang muslimah yang 100%. #siscuba. and kenalan aku cakap, mungkin Allah izinkan AFDA untuk terus hidup sebab secara aku tak sedar, aku buat some people happy dengan menyediakan tempat untuk diorang beriadah, untuk jumpa kawan2 baru, untuk release tension dan sebagainya. kalau macam tu, alhamdulillah aku berjaya meng happy kan orang 😃

family: kitorang baru lepas settle N4 punya majlis pertunangan last Saturday. dalam kesibukan preparation tu semua aku teringat bila time2 gaduh dulu. aku pernah cakap kalau N4 nak kawin esok, aku tak nak amik port pun - malas nak tolong or kisah or ambik tau. fuuh masa tu memang marah sangat lah... nyampah sangat lah... 🤣 tapi ye lah, orang kata, dah nama je adik beradik. mana boleh nak marah lama2 atau betul2 simpan dalam hati perasan macam tu. so, N4 nak kawin ni, aku lah floor manager dia and memang benda2 yang aku suka buat pun. and started with majlis pertunangan dia. which memang kami ada bahagian masing2 untuk adik beradik. alhamdulillah semua berjalan lancar. in short, boleh tengok la tq note dari N4 hehehe 😃N2 tu aku :P korang enjoy la dulu gambar2 ni nanti aku sambung balik. seperti biasa... masa mencemburui aku. 



No comments: