AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

October 31, 2017

hanya kawan

aku tak tau kenapa aku rasa sebak. aku rasa dah lama kot aku train hati aku ni supaya be prepared walau apa pun terjadi. aku rasa dah lama kot aku bagitau hati aku yang aku tak boleh berharap. tapi bukan ke kita sepatutnya doa yang terbaik untuk diri kita and diri orang yang kita sayang. tapi korang sanggup ke terima apa2 yang orang yang kau sayang nak? korang faham tak maksud aku ni? maksud aku, if orang yang kau sayang tu berkehendakkan sesuatu yang not in your favor. ha macam tu lah.

yeah i guess sebab tu aku rasa apa yang aku rasa sekarang. i wish i can tell him that memang aku dah sayang kat dia. tapi kita cuma kawan? シ

sebetulnya, be with the person who loves you and chase after you - not the otherwise.... tapi hati ini sangat degil

No comments: