AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

January 21, 2015

my kind of happy feet

apa lagi?? kisah aku dengan zumba aku lah kan.. haa.. terus bahasa melayu :) the event yang ditunggu tunggu akhirnya tiba. that was on the 18th jan 2015. the organizer wanted to create malaysia book of records, for the largest zumba party. memang best... untuk aku, aku lebih suka lepak dan tengok gelagat orang ramai :D seronok sebab tengok orang seronok. and of course akan lebih seronok kalau dapat berada atas pentas dengan ZES david veles yang best tu. bertuah semua instructors yang terpilih untuk sama2 berada atas pentas. terasa rugi pulak aku tak apply... tapi ada criteria yang aku tak dapat penuhi so, nasib lah tak apply pun kan. :D hehehe :D 

aku pergi sama2 dengan members dari ako fitness team yang memang rajin untuk pergi sama2 for such events. diorang memang sporting and happening. bila tengok diorang excited, aku pun terexcited jugak. pagi tu zilah ambik aku kat rumah... nak dijadikan cerita, aku pulak kena food poisoning 3 hari sebelum event. memang lembik lah kan... cherry berry nya...muntt nya.. tak yah cerita lah.. i was hoping to lose weight jugak.. hahhaa tapi... humpphh.. hampeh. then kitorang park kereta kat office aku, and kami jumpa niza kat stesen sentral.. pepagi buta... and nampak ramai orang baju hijau jer semua. then kami naik monorail... sampai sebelah stadium.. parking lot punya la kosong.. hahah :D ye lah.. dah semua orang ambik public transportation, kosong ler parking. 

tak sangka that we achieved seramai 5,840 orang kesemuanya.. organizer target 6,000 people tapi tak apalah... there will be next time. performance dari ZES and ZINs memang superb... rasanya memang tak rasa penat kut bila dah ramai2 and you can feel the combination energy dari semua. yang tak bestnya ada yang gaduh2... tu je lah. kalau lah aku ni jenis suka bergambor, memang banyak dah gambor2 aku bersepah.. tapi aku ni maleh.. hehehe :D selalu tu memang mengharap orang lain ambik gambar jer. 

aku dengan zaleha ke bahagian depan padang kat stadium tu.. mula2 kami berdiri kat tempat duduk... hmmmpp tak bebas pulak nak melangkah.. last last kami gerak ke tepi padang yang atas jalan tar. hehehe :D dengan bag2 members yang lain... kami angkut semua.. letak kat sebelah kami supaya boleh jaga bags sambil ber zumba.. ye lah.. time2 macam ni kena extra hati2... you never know siapa yang suka ambik kesempatan. 

matahari mula naik.. bila dah dalam pukul 8 pagi... memang terik lah by 8.30am.. but semua masih ligat lagi atas padang.. aku dok lepak kejap.. menari kejap.. hehehe :D sebab ramaiiiiiii sangat... and sakit tengkuk kut menari sambil pandang teleng ke tepi. hahah :D apa2 pun.. memang best lah... next time kalau ada lagi.. nak pergi lagi :D
 
some of AKO Fitness team members yang sporting and semangat waja! :D
Meet, HAMKA, ZUMBA Instructor yang peramah and sempoi and love his steps yang memang akan enjoy and easy to follow.

No comments: