AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

August 1, 2014

bebel

ah lama tak aktif in blogging and sorry lah kalau sekarang ni bahasa dalam blog aku ni carca marba. entah kenapa macam mood suka hati sekarang ni. la ni aku tukar layout ikut template free... yang ikut template wordpress. sekarang aku tengah bengang sebab date dia tak keluar sebab dalam template ni memang tulis time jer. so, sebab tu kalau you all baca blog aku beberapa hari yang lepas, ada date kat dalam posting aku tu. memang leceh tapi itu lah hakikatnya. nak tukar kat html "memang tak la kan" sebab aku tak tau camana :p adeh la tension aku... anyway.. sejak beberapa hari ni aku tengah target dapat at least 100 readers in a day, and alhamdulillah dah dapat few times, walaupun total readers aku tak semeriah dulu, alhamdulillah ada lah jugak.. hehhe :D

ok sekarang aku kena pi tidoq sebab perut dah lapar. perut kembung hari ni sebab makan tak berdisiplin. ye ye ajer aku cakap dengan lisa nak kurangkan carbs... sambil mulut sumbat dengan mee goreng mamak, boley? "memang tak la kan" hahahaha :D LOL sori sori... sekarang tengah kemaruk RA200%... layan kan je laa yee...

No comments: