AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

July 31, 2014

Rindu Awak 200%

the new malay drama that i got hooked on. nasib baik baru 7 episode when i first started to get addicted... or to be introduced. what i did was, i watched from tonton.com.my from ep1 to 7.. haa baru la faham. apa2 pun baru ni lah aku noticed tentang zul ariffin ni punya lakonan. i have watched bikers kental before and malam tadi tengok balik sebab ada zul ariffin... eheheh :D tapi dlm movie tu tak lah semenyerlah macam cerita RA200% hehehe :D of course la kan.. coz biasanya perempuan suka berangan pasal lelaki2 yang kununnya perfect nih... hhmmm... tak pe lah, sementara aku cuti ni... layankan je lah, minggu depan dah start kerja and classes zumba pun berderet seperti biasa, kena tengok kat tonton je lah jawabnya. 

and i need to keep on reminding myself to stop comparing my life with life in the drama.. ye lah.. kalau dalam drama tu macam perfect je kan... hehe :D it is all acting laa... so stop dreaming.. kaiser pun apa kurang nya... errkkk hahahah LOL :D orang lain tu lagi kurang tau... bersyukur je lah dengan apa yang ada depan mata... ermmm ok la ok la... aku bersyukur la nih...
cerita ni la yang buat aku dengan lisa sama2 tunggu depan tv sebelum pukul 7pm. cerita ni lah membuat kan kaiser keluar makan malam sorang2... oopppss maafkan aku sayang.. hihihihi :D cerita ni lah membuat kan aku terpinga2 pagi tadi bila aku bangun je, kaiser dah tak de sebelah aku... laa sejak bila pulak aku tak sedar bila suami aku pergi kerja? selalu tu aku sedar jer... cheh... memang tido macam batang kayu ke aku nih? tak nak la jadi macam armel, suami pergi kerja pun tak sedar :( aku tak macam tu... walaupun aku ni penggemar katak jugak... ehh apsal ekkk ada jugak orang penggemar katak macam aku? ishhh tak suka lah... cerita ni jugak lah yang membuat kan aku kenal dengan zul ariffin... sebelum ni aku tau nama tu sebab dia exboyfriend si abby abadi tu... whooopss sorry bukan nak korek cerita lama.. hehehe :D tapi memang kenyataan kan... tapi kan, kalau la si zul ariffin ni berperwatakan macam ni in real life... hmmm rugi la abby abadi...hik hik hik... :D tapi nak buat macamana... tiada jodoh kan.. udah2 jangan gossip pasal artis.. tak baik... aku tak nak jadi blogger yang dok gossip pasal orang lain/artis pastu dapat pendapatan dari situ.. haish... *mohon terasa ya*... kekkeke :D

ok ok.. anyway hari ni dah last episode for this week... kena tunggu on monday for the next episode.. so sabar je lah... next week pun aku dah nak kena tengok dari tonton.com.my. hmmmm... ok aku ada kerja sikit.. nanti senang2 aku tulis blog lagi okay...  have a good weekend!

No comments: