AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

April 13, 2014

our 5th wedding anniversary - 12042014

off late ni aku rajin merajuk hati sendiri. kaiser tak buat apa2 pun, tapi aku yang ngarut. lagi pun masing-masing busy dengan kerja. so, berbalik kepada title posting aku hari ni.. it's about our 5th anniversary. i wanted to plan to go somewhere but somehow our weekends are full. kalau kami tak busy, anak2 akan busy... so, how? lagi pun earlier this year kaiser already bought for me a diamond ring from habib, jadi aku tak de la nak hope untuk apa2.. hik hik hik :D takkan nak mintak lagi kut kan :P ahakss... anyway, carik punya carik tempat untuk holiday, akhirnya aku give up. jadi on friday, the eve of our anniversary, aku pun buat dek jer..

malam tu kaiser balik dari kerja, tiba2 dia tanya "do you want to sleep well at night?" "aahhh sudah...." dalam hati aku.. apa pulak laki aku nak ni? hehehe :D aku pun buat la muka blur... "hah?" jawab aku. "here, since tomorrow is our anniversary... i get you this... you can wear it tonight" aku happy sgt lahhh... ehhh dapat hadiah pulak... ihik.... memang aku plan nak beli ni, tapi rasa macam sayang pulak duit bonus yang seciput tu... rasa macam boleh guna untuk benda lain lagi. tetiba dapat hadiah pulak... wahhh akak suker!!! so, apa kebaikan magnetic necklace ni, you all boleh baca di sini ya.. i bought one knee band for my mom... and kaiser bought one for my knee, it helped a bit..
anyway, selepas dapat necklace ni, aku terus rasa bersalah... alaa... aku tak buat apa2 pun untuk kaiser :( hemmmm tak pe lah... nanti aku plan untuk pergi holiday.. gambar yang kat bawah ni, kami tumpang function my parents sebenarnya... 

No comments: