AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

December 12, 2013

penat

ye hari ni adalah hari penat sedunia.. penat dengan kerenah2 orang.. dan aku yang jarang2 nak marah dengan anak2 buah, hari ni dah lepas... bukan apa, kalau aku dah bagitau banyak kali tapi masih buat.. mana tak hangin? ok anyway, aku pun bengang jugak dengan customer tu yang banyak songeh.. so, by tomorrow, kena settle jugak issue ni. 

hari ni some how aku terasa yang aku dah letih jugak pasal nak promote event ni. dulu sebelum aku terjun ke bidang ni, aku tak sangka pulak akan ada cabaran macam ni.. tapi tak apa lah aku orang baru belajar. memang aku orang baru... jadi aku tak boleh nak expect macam2... 

i am very thankful to my new friends in zumba family, namely john, riena & yang jauh nun di kuantan - lyn. diorang so far sanggup bersama2 aku untuk menjayakan event ni... i guess i should keep my expectation low. and also to my darling kaiser yang sentiasa support my effort in fitness, and promoting to the matsalleh2... hehehe :D thank you sayang...

sekarang aku nak kira balik costing :) hehehe :D

No comments: