AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

August 27, 2013

berita baik kah untuk bloggers? :)

kalau aku dapat lebih dari nuffnang, (macam tak betul je ayat tu kan? heheheh) kalau aku dapat extra side income dari blogging, (yang baru betul :P!) aku akan berterima kasih pada hikayat budak pening sebab introduce aku kat 8share ni. macam dia jugak aku dah lama dengan nuffnang tapi hasil tidak memberangsangkan langsung. mungkin aku yang tak faham, aku tak tahu la kan... tapi alang2 dah berblogging - kalau boleh dapat side income, apa salahnya kan? :) 

jadi, hari ni aku try lah 8share ni ... kalau korang nak try jugak, sila lah http://bit.ly/1aK3kXp mana lah tau it works for you, aku pun tumpang gembira. cuma satu je lah nasihat aku... sebelum nak share apa2 tu, make sure ia mendatangkan faedah pada semua... benda2 yang menceritakan keburukan orang lain ie gossip artis tu, lupa kan je lah ya... kita pun tak nak makan hasil memburukkan orang lain, kan? ;)

click on the logo kalau you all berminat :)

1 comment:

Pha Is said...

terkejut sbb tetiba je keluar nama hikayat budak pening.. hehe

insyaAllah.. kalau betul teknik, ada hasil.. x banyak pun, ada jugak sikit..