AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

June 7, 2013

rezeki di pagi Jumaat

alhamdulillah :) rezeki ku di pagi jumaat oleh insan yang rasa bersalah... muahahaha :D agak2 kena merajuk lah baru dapat lempeng yang ku idam2kan ini yeh? dah lama mintak tapi tak dapat2... nak harap tunggu preggy... hmmm sampai berjanggut la kan... tapi sebab ada orang tu rasa bersalah... wahhh tak semena-mena aku dapat sarapan free... my favorite pulak tuh..

i tell you, kalau aku makan lempeng dengan sambal ikan bilis, memang tak boleh berhenti! bahaya tau... dah macam boleh makan sepinggan nasi tuhhh... 
ihik ihik... walaubagaimanapun, aku salute dengan si orochi ni... lempeng dia lembut.. and sambal dia pun sedap.. memang kena dengan my taste... kena belajar ni macamana nak buat sambal ikan bilis macam tu. pagi tadi aku dapat 6 keping... sekali ngap... 3 keping daaaa... jeles aku dengan orang yang boleh masak macam ni... almaklum lah... aku jarang dapat... amik kau... kalau ada jual kat kedai tu, selalu depa suka buat yang tebal, lepas tu letak kelapa... me no like you know :p 

apa2 pun.. terima kasih la orochi ya... Tuhan je lah dapat balas budi awak tu :D heehhe *masih sengih sampai telinga sebab dapat makan lempeng!*

1 comment:

Unknown said...

Nih mesti masih sengih lagi kan kan kan..
Thx kak sbb suka dgn lempeng dan sambal ikan bilis nor..ehehehe..alhamdulillah..tp buat tuh pung kira dua dlm satu la..first sbb dh lama nk buatkan..tp asek tangguh..second sebab rs bersalah..so..kasik setel la semua..ehehehe..