AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

December 25, 2012

Tuesday blabber

kalau kawin dgn PT macam ni la... pergi mana2 dia mesti pakai fitness pants, boley? :P hmmmm
Let me begin with wishing all those celebrating Christmas a very merry and happy Christmas. ..enjoy the festive with your loved ones. :)

To those joining the giveaway, I have been reading your blogs names but have not publish them yet because i have to write down the names on the lucky draw notes.. ada 1 hari lagi ok!! :) thank you so much for joining.

I am at the hair saloon right now and was reading this one magazine.. ada artis kata dia spend rm2k untuk kecantikan and she can earn rm20k a month! Wahhh banyak betul pendapatan artis ni eh... cuma I was thinking.. pengorbanan is the privacy.. boring dowhh pergi sana sini orang perhatikan..unless you are someone who likes the attention lah kan... but sampai bila?

Next.. ok ok sorry I tengah dok summarize everything sebab dah lama tak blogging :p busy bercuti..nak cerita banyak... nanti ye.. I update on my trip to phuket. ..dive best! Dapat buddy handsome pulak tuh hahahha..jeles si kaiser tu..tapi tak ngaku :p kelasss you.. 

Okehh till the next blabber... take care semua ya.. esok start kerja!

Sekeping gambar dengan kaiser kat phuket... ;)

1 comment:

Unknown said...

~ kak..! err..err..ole ole dr phuket tadek ke kak..?? alaa..nak la..nak la..ahahah!! :P