MY BLOG FOLLOWERS

Wednesday, August 8, 2012

Mcm biasa buat je

jangan marah.... ni lah yang biasa di buat oleh suami isteri... hahaha :D biasanya kalau suami, tanya isteri mcmana nak buat ni... mcmana nak buat tu... kita bagitau, dia tak buat... dah tu bila dah jadi... haa, kan... baru tau.. :p kalau aku pulak, kadang2 malas nak tanya kaiser... bukan dia jawab betul2 pun.. tak pun, dia jawab tapi jawapan macam takut2 jer... hahaha :D tak honest langsung.. :p so, apa2 biasanya aku akan tanya lisa atau joey... paling honest opinion... ermmm tapi kan, sekarang joey ni pun sama je dengan kaiser... orang tanya, jawab endah tak endah... hmmm 

0 comments: