Mcm biasa buat je

jangan marah.... ni lah yang biasa di buat oleh suami isteri... hahaha :D biasanya kalau suami, tanya isteri mcmana nak buat ni... mcmana nak buat tu... kita bagitau, dia tak buat... dah tu bila dah jadi... haa, kan... baru tau.. :p kalau aku pulak, kadang2 malas nak tanya kaiser... bukan dia jawab betul2 pun.. tak pun, dia jawab tapi jawapan macam takut2 jer... hahaha :D tak honest langsung.. :p so, apa2 biasanya aku akan tanya lisa atau joey... paling honest opinion... ermmm tapi kan, sekarang joey ni pun sama je dengan kaiser... orang tanya, jawab endah tak endah... hmmm 

Comments

Popular posts from this blog

my fitness journey

migraine is my bestfriend

moving mirror