gloomy

kenapa malam ni rasa tersangat buhsan? kaiser dari tadi dok layan dvd... dah 2 cerita dia layan... entah apa2 entah... dah la citer kelakar bangang... tadi aku buhsan, aku mandi basuh rambut... tak de kena mengena sebenarnya... tapi itu la yang aku buat. perut lapar tapi dah tak tau nak makan apa. tadi dah tapau soto dari rumah mama... untuk lisa dengan joey... ada lebih sikit... kuah sup pun ala kadar jer... tak pe lah... itu rezeki aku malam ni... dan sangat terasa nak makan ice cream. mesti aku tengah tension... kalau tak, kenapa aku teringin nak makan ice cream? kan... 

*sigh*

kat luar hujan... tadi aku angkat kain yang kat balcony... esok kaiser kena basuh baju... bakul laundry dah penuh.. pun tak de kena mengena dengan apa yang aku rasa malam ni.. yang nyata, itu yang bermain dalam otak aku. mungkin aku masih terfikir2 mimpi aku malam tadi... memang agak terganggu lah... aku ni banyak fikir pasal kaiser, mama aku kata... hmmmpphhh... 

ehh kejap... kaiser panggil pulak... ajak tengok JLo kat tv.. hehehe :D nanti sambung eh... 
Your Way To Financial Freedom

Comments

Popular posts from this blog

bla bla bla

sunyi

Tombiruo