AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

July 2, 2012

mimpi sedih

aku tak suka mimpi aku malam itu.... aku terjaga lalu aku menangis tersesak2. aku tak mahu kau mati..
aku tau kau jauh, tapi kau sentiasa mempunyai tempat di hati aku... kau lah sahabat aku... aku tak percaya..kau dah tiada lagi dalam hidup aku..
aku periksa kamar kau di rumah mama & ayah aku... pakaian kau masih penuh di dalam almari...
tak mungkin kau dah mati...!
aku kesal tak dapat berjumpa dengan kau untuk terakhir kali. aku kesal kerana aku belum puas memeluk engkau.
aku tanya orang yang terakhir menemui jasad kau.... 'betul ke itu abg long?' dengan harapan, jawapannya adalah tidak... namun...
'ya...'
bukanlah jawapan yang aku kehendaki...
aku cuba untuk tidak mengingati diri engkau... semua yang aku lakukan, aku akan terbayang2 wajah engkau... sedih... dan aku menangis lagi..
aku kembali ke kamar kau... aku ambil baju engkau... aku cium... tak puas... dan aku menjadi lebih sedih...
:) alhamdulillah... itu semua adalah mimpi....

No comments: