AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

July 18, 2012

look at green stuff - hulk?

aku selalu kena migraine lately... tak tau lah.. samada sebab kepala masih penuh dengan kerja yang belum settle betul2... atau sebab selalu mengadap lappy... atau sebab aku kurang minum air masak. so ada lah kawan aku suruh aku tengok benda hijau kalau mata dah penat atau dah pening... jadi alasan hari ni adalah dengan menukar wallpaper aku warna hijau! hahahah :D boleh pakai tak alasan aku?? so, jom tengok green stuff... :p
ini yang paling tepat :p
cak!
makin tension ada lah tengok muka dia ni....


Your Way To Financial Freedom

2 comments:

Violet Grace said...

Nice and refreshing... Rasa mcm timun letak atas mata... Hikhikhik...

Ain Kalam said...

cuma kalau timun letak atas mata, dah tak boleh bukak mata... can feel the freshness but cannot see green :P hehehe :D