AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

July 6, 2012

frozen in the office

rasa-rasanya kalau di biarkan mau boleh jadi macam gambar kat atas ni. sekarang ni aku nak berpikir pun dah frozen otak aku... event lagi seminggu... anak buah aku dah tercungap2 dah... hehehe :D nasib baik lah ada lagi umat manusia kat office ni yang masih ikhlas membantu (insyaAllah ikhlas) ada jugak suara2 sumbang yang mahukan ganjaran sebelum membantu. aku... dah tak ambik pot... i am already at the phase where, kalau korang masih rasa ada perasaan teamwork dalam satu organisasi, hulurkan lah bantuan. aku bukan jenis suka paksa2 orang... melainkan anak2 buah aku sendiri... ye lah.. yang ini masuk appraisal babe... aku pun kena appraise jugak. :p and tak payah nak sebut pasal teamwork berkali2 just to prove that you work in a team.. menyebut perkatan teamwork berulang kali masih tak bermaksud that you actually act on it... paham? hemm nampak gayanya off-late ni rajin pulak aku cerita pasal kerja kan.. sepatutnya tak suka cerita pasal kerja. bukan apa, nanti orang misinterpret, leceh. 

No comments: