AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

June 14, 2012

iighh banyak nya!!!

sekarang ni memang tengah excited...or, bukan ke aku sentiasa excited when it comes to blogging? :p well anyway... okay sekarang pasal giveaway gift sudah settle... walaupun tak ramai yang bagi pandangan, tapi at least views yang aku dapat tu sangat2 aku hargai... ye lah.. aku ni tak pernah buat semua benda tu... hehehe macam gabra pulak... padahal untuk suka2 je pungg... banyak sangat nak buat... pas tu yang pasal promote blog dengan link la...alaa yang macam amer corner buat tu... macam2 ada... top referral lah... apa lah lagi... tapi sebab banyak sangat, terus serabut tak tau macam mana nak buat! dol betul la aku nih... dushhh.... *tepuk dahi* tak pun sementara... nak dekat fathers' day, baik aku buat pasal fathers' day... betul tak? hmmm nanti ye... aku pikir dulu... hihihi :D 

No comments: