AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

May 22, 2012

serabut part II

wahhh.... ada serabut part II lagi.... ha... aku nak warning korang ni... nampak tak intro aku ni? dalam bahasa melayu... maknanya... aku dah nak merapu... :p aku tak tau la kenapa... macam kepala aku ni sekarang macam dah stuck... idea ada tapi nak keluarkan macam ada warning, gitu. so, akhirnya... semua stuck.. padahal banyak benda nak buat... semangat aku datang mencanak2 last week... pastu bila dah settle, minggu ni... merudum balik. 

aku balik rumah je nak tido... balik je nak baring atas katil... time time macam ni, best lah kalau ada maid... tau2 je makanan dah ada atas meja terhidang... tapi aku ni, ada weekend maid jer... time ni la boleh manja2, or malas2... semalam aku tension agaknya... balik je kerja, terus sambar baju sebakul, masuk washing machine... siap buat soak lagi.. maknanya, lagi lama la mesin tu cuci... sajer nak bagi betul2 bersih... sambil2 tu aku layan smash... :) yes.. that is my fav tv show so far... selepas dah tak de mood nak tengok criminal minds and csi... aku pun tak tau kenapa... so, as usual, aku ni kan rajin emo... jadik... mencanak2 lah aku update status kat bb lah, twitter lah and fb... pada kaum2 yang tak paham aku, entah2 dema ingat aku ada masalah dengan kaiser... hehehe :D sebenarnya, tidak ye, kawan2.... alhamdulillah, aku dengan kaiser, tenang2 aje nih... cuma ye lah... masing2 sibuk... jumpa pun kejap2 jer... tapi satu benda la si kaiser ni.. kalau dia ada waktu lapang in between classes tu, aku ajak lah pergi mana pun, dia mesti ikut je... hehehe :D agaknya dia pun rasa, time ni lah pun boleh spend time dengan aku... kann... :p 

korang tau tak perasaan aku ni sekarang macam... ermmm... katalah korang nak punggah kain baju, nak kemas almari baju korang.. pastu bila dah campak2 semua tu, korang terus blur... 'apa sebenarnya yang aku nak buat haa?'.... ha.. gitu laa... :) hehehe :D haa.. sila layan ye.... sekarang, dengan berat hatinya, aku kena lah buat kerja kan... karang makan gaji buta pulak ... kut :P
hmmm what do i do next?

No comments: