AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

April 19, 2012

my wish


alhamdulillah akhirnya menjadi milikku :)  nak kata rintangan idak lah sangat kecuali memang hati kecil ku.. (ewahhh) dok kata, "tak yah lah" and somehow when it comes to spending a lot (my definition of spending) on handbags, i would remember what Wardina said once upon a time about spending on handbags :) rasa malu pun ada... and memang ada betulnya. ye lah.. normally i do not spend on handbags so much... paling2 pun i spend on gadgets.. yang peliknya, bila spend on cameras, tablets, handphone, macam laju jer... bila handbags ni memang pikir banyak2 kali. sebab apa? aku lasak... and takut spend ribu raban, aleh2, handbag koyak gitu jer.. lagipun, biasanya aku beli dari jakarta :p hehehe :D nak jimat lah katakan... so anyway... sebenarnya aku suka 2 jenis handbags... satu longchamp and lagi satu armani. so kisahnya, i have been looking and holding at both boutique at gardens, mid valley. i gave myself 1 week to think about it. mula2 tu takut nak citer kat kaiser, dia sure bebel punya.. tapi malam tadi aku gagah kan jugak citer kat dia.. heheheh :D dia tak la bebel tapi dalam nada suara dia, kurang setuju sebab pada dia buat apa spend banyak sangat on handbags. tu jer... 

dan hari ini, dengan di temani wids... aku pun menguatkan diri ke gardens, mid valley. aku ckp dgn wids, kita kena makan dulu, baru kita boleh fikir dengan tenang dan logic sebab perut dah kenyang :P hehhehe so dalam having lunch at tgif tu... wids pun 'cuci' aku lah kan... hahaha coz dia tau, aku bukan jenis spend banyak2 macam ni... aku ni cermat orangnya (masuk bakul sat :P) cuma bag ni menyebabkan aku tak leh tido... serious! so okay lah...lepas lunch, maka aku pun decide, "ok lah.. i am getting it today...let's go back to the boutique and see how i feel about the handbag" sebab sebelum makan tadi sementara tunggu wids, aku dah pergi balik ke armani exchange and i cancelled on that handbag... bukan tak cantek cuma it is not me. tak kena dengan personality aku. 

so to cut sory short... i bought the bag... yes!!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Queen of hearts said...

I like your new bag! Nice snake print.. :D

When it comes to handbags and shoes, I don't go crazy and buy it all the time. Occasionally, I get one, itupun IF I really like it. And I think twice before splurging on these things. But when it comes to tech gadgets waahh...I don't think twice. I like it, I must have it! If not tak tidur malam thinking about it.