AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

April 26, 2012

bengang!

ya Allah.... aku balik opis jer terus bermati-matian bengang... angin aku this week memang huru hara... 3 hari berturut2 bengang.... earlier this week, dengan anak buah... (sorry ye, citer pasal kerja)... dah tau itu your responsibitlity, tolong lah buat boleh tak? i am not a school teacher to monitor segala benda. you are mature enough that is why you go to work! ingat semua orang kat office ni goyang kaki ke? walaupun aku suka bersimpuh atas kerusi, tak bermakna aku tak habiskan kerja aku... ehh apa yang aku merapu ni? adusss... memang aku bengang...  kan dah kena marah.. aku rasa dah lama aku tak marah... bukan apa, selama ni aku sabar, dah warning pun... tapi masih buat perangai.. saper tak bengang!!??? 

then kisah si polan yang suka amik credit walaupun orang lain buat kerja...walaupun aku tak sebengang mana, tapi berkata2 jugak lah... kita yang penat2 mengarang surat tu, korek idea dan susun ayat, aleh2 dia kata dia punya kerja? pe hal???? tapi tak per, Tuhan bersama orang2 yang benar... truth will reveal.

and today customer.. apa2 pun aku lega gak lah, salah sorang anak buah aku melegakan aku... surprisingly minggu ni dia sungguh penyabar orangnya... hahahaha :D LOL... dan dia telah menenangkan aku yang dah berbakul2 makian dalam masa less than 5 minutes... segala cacian keluar... demmmmm... tapi customer itu sungguh kurang hajaq okeh... iigghhh... aku bagi makan selipar kang baru tau...


ein, tarik nafas panjang2...istighfar... dah pi solat zohor sana!!!


newly added: i was asked by a friend if i confronted the customer... hehehe :D tak lah... nak mampuih?? i ber maki-makian sendiri jerrr... syok sendiri gitewww... :P 

No comments: