AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

April 10, 2012

abph 2011

hahaha gara2 abph la aku kena halau kuar dari bilik tido... hehee :D laki aku tu kalau jeles bukan nak ngaku.. anyway, time ni lah astro buat hal... tak tau la kenapa tapi gambar macam pecah2... so, channel 103 amat lah menyedihkan... laki aku apa lagi.. menyalak lah kesukaan sebab aku gagal nak tengok aaron aziz dgn adi putra aku! tapi... jeng jeng jeng... ingat aku tak terer?? sib baik lah ada tab kesayangan aku nih... aku pun browse lah internet and found abph 2011 online. cumanya aku tak dapat la nak straight tengok sumer dok depan tab tu... kejap2 aku kena check anak2 aku... mlm tu jugak la kaki dgn tangan joey bengkak sebab terjatuh kat sekolah, so aku kena tuam and urut2 sket... biasa lah nak manja2 lah tu... :p apa2 pun, komen utk abph 2011 tu.. hmmm let me see...

dressing: mak aii kenapa la depa ni.. jadi mangsa fesyen betul... si didie alias dah macam alien... i have been watching didie ni, selalu sgt di jadikan mangsa fesyen.. i am sure she can look better... and wan maimunah.. aduhai laaa... apa benda la topi macam tu... tak kena langsung... and yang lain2, no komen lah... below are some celebrities that caught my attention for their simplicity :)


my adi putra was not seen there :( but nak jugak letak sini.. i miss him :)




No comments: