AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

July 22, 2011

termenung

naper aku letak gambar ni ekk?? tapi dia hensem :P
tiap-tiap hari aku akan menjenguk blog aku sendiri. dok pikir, bila la aku nak update dengan cerita ceriti taik mata buat inti... hehehe :D citer2 aku pi project aware kat redang (dah basi), citer aku pi tg jara dgn laki and anak2.. semua tu tak terbuat, gara2 melayan project kat opis ni... memerah otak nak settle benda ni sampai jayanya.. walaupun hati ni dah retak.. aku tak kan mengaku kalah. walaupun orang cabar kebolehan aku.. cuma aku nak cakap lah tahap kesabaran manusia tu ada had nya.. kadang2 kalau manusia geram (bukan marah ye), apa2 boleh terjadik... terkangkang lah ko sorang2 kat situ.. ko ngadap la semua kalau ko ingat ko teraa sangat.. *sigh*... aku tersangat letih... bukan apa.. minda aku letih.. otak aku letih...

tapi, malam tadi best... errmm infact dah beberapa hari ni aku terasa macam laki aku sayang sangat kat aku.. hmm aku pelik jugak tapi tak nak la pikir bukan2 kan... bersyukur je dah lah... macam malam tadi.. (sorry citer dalam bilik pulak - bukan detail pun.. ) laki aku ni kan ala2 control perasaan dia.. setakat nak dapat dia peluk2 aku ni memang sangat payah lah.. tapi malam tadi dia peluk aku sampai aku terlena.. tapi diganggu oleh panggilan telepon pulak... siot betul... :P hmmm jadik sekarang ni dalam kesibukan aku kat opis.. and rasa macam tak leh napas pun iyer.. (coz gatai pakai korset hari ni :P ) aku rindu dengan laki aku :) :) heeee 

No comments: