AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

February 2, 2011

kisah kelakar tapi benar

macam2 kejadian semalam... so malam tadi aku tak leh tido.. byk sgt perkara berbangkit kepala hotak aku nih.. aku pun meluahkan perasaan kat angelina.. dia layannn je aku baiikkk... so aku pun menyusun strategi la sket.. hari ni pepagi lepas breakfast, aku pun pi la balik kat kedai used car kawan aku tu, utk amik balik keter aku kat situ. lagi pun bengkel tutup nak CNY.. so, until i get my new car, i will drive je la keter aku tuh... phhuhh best betul drive balik keter yang tinggi lepas beberapa hari drive sedan my parents :) so, aku nekad... dah call kawan aku pagi tadi... i want to test drive gak hyundai pujaan hati ku itu... biarlah kalau orang kata keter tu tak de resale value lepas 3 tahun ke 5 tahun ker.. janji keter baru.. :) tapi.... lekkkk... aku belum decide lagi. selepas aku test drive, baru aku boleh decide keter apa nak sambar... hmmm bukan senang ni babe... insyaAllah akan dapat try gak dalam minggu ni, kata kawan aku tu tadi.. ye laa.. dia pun nak hold keter yang aku dah test drive tu tak leh lelama.. cumanya if i decide on the hyundai.. wait list 6 bulan tuhhh :O :'( sementara tu aku nak pakai keter apa? :((

apa2 pun, you all sila la cuci mata keter pojaan hati ku ini... waahhhh :*

No comments: