AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

December 16, 2010

most boring day

my eyes are getting so tired. been looking at few designs for our designer to print. sure pening designer tu pun.. everything must be billed by 24th dec 2010... tak mati kelam kabut?? dangggg...

rasa macam nak makan cekodok pun ada gak... and malam ni nak pi meeting temankan laki aku yang manja tuh.. bukan apa, dah kena tinggal 4 hari, dia begitu bersemangat dengan project baru... hmmm tak pe, nanti aku study dulu apa benda nya tuh.. so malam ni we are going to pavillion for a meeting.

so tadi aku pun sms la mama kesayangan aku ... hmmm rasanya time2 gini sure dia tengah tengok tv... tak pun tv tengok dia... hahaha :D tak balas pun sms aku :( sedey la nihhh... soalan aku pada mama, "agak2 ada tak cekodok bawang kat umah?" hehheheh :D baikkkk punya soklan kannnn...

and lagi satu bila lisa call tadi to tell that her result dah sampai... hmmm i supposed for some parents dah puas hati kut... but for me... agak kecewa lah... :( she did well cuma i believe actually she can do better.

No comments: