AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

May 14, 2010

relak jap

nak tukar background blog & website tapi tak de mood. bila tak de mood, terus blank. nak masukkan design pun terus blur. ehh kenapa aku cakap melayu ni? jarang aku tulis blog cakap melayu unless aku nak maki2 orang... heh heh :D astaghfirullahalazim... sambil taip2 ni sambil belek2 kuku.. masyaallah.. panjang dan kotor... sebab lepas makan nasi kukus... jadi ada color kunyit sket... heh heh :D nampak dek kaiser... parah.. :P anyway... tadi aku pikir dah nak tulih benda lain. tapi tetiba hancus... kalau ikut kata rosli, jadik piap! LOL :D itu bahasa kedah yang aku baru first time dengar semalam masa lunch dgn gang2 opis. tergelak besar aku... 

kadang2 kita pikir pasal orang lain, orang lain bukan pikir pun pasal kita. jadik, baik abaikan. bukan tak ingat langsung, cuma kadang2 kita dok bagi extra time untuk depa tapi pada depa, hampeh. tak pe lah. life kan memang macam tu. nak kata sedih tak jugak, agaknya the best thing to describe, ahh lantak lah. kalau nak habaq mai... habaq. aku bukan busybody macam adik aku.. hahah LOL semua hal orang dia kalau boleh nak tau / nak tolong (kununnya) pastu bp dia naik... kekkeke :D niat baik tapi kadang2 tu terover... har har har :D itu la kesah adik aku... tapi aku bukan nak citer kesah adik aku. just nak bebel sendiri jer... kasi puas hati. nak termuntah pun ada nie.

pagi tadi aku bangun extra awal sket. kemas dapur sket... cuci kain baju seround. ada sikit aku pass kat maid suruh basuh dengan tangan... ni kain2 yang delicate la kan... aku nak cuci sendiri dgn tangan? errr... salah orang ye.. hehehe :D walaupun adik aku start nak perli, aku peduli apa... bukan aku suruh dia basuh... isk isk... jadik pasal citer adik aku pulak... tukar laah!

ok aku nak start buat kerja balik... nanti muntah aku panik kat sini.. :P semalam aku dah balik 830pm... hari ni tak tau lah lagi... :(

No comments: