AKO Car Rental by GreenMatrix

AKO Car Rental by GreenMatrix
Need to Rent A Car/Bike/MPV? Click here. Do help me to increase followers :)

November 30, 2007

salah ke?

kepala tengah berserabut sekarang ni. bukan complaining but sekadar nak let go. dengan work load semakin bertambah... and pls dont get me wrong, i am enjoying what i am doing cuma kadang2 bila ada subs yg tak bertanggungjawab ni, it makes the task more 'challenging'. and its not helping me at all especially when i am short of staff. tapi... yer la.. that is the dugaan lah kan.

lagi satu, tetiba dok terpikir, salah ke apa yang aku buat ni? aku tau, mungkin tak lama dia ada kat sini, so sementara dia ada, salah ke aku enjoy the time yang aku ada. tapi kalau setakat nak aku compete dgn sesiapa, i dont think i wanna do that. thats who or what i am lah... no, i am not afraid of any competition, cuma samada berbaloi or idak, that is the question lah kan. aku tak minat lelagi dgn *tut*... korang mungkin tak paham, or korang mungkin paham, apa2 pun aku tak nak mencetuskan peperangan saudara... lol... mcm yor yor 'oh je kan... tapi itu lah hakikatnya. and mcm repeat kat iklan.... i have gone through this, so aku malas lah nak compete. itu jer... *sigh* i wish it was easier, memang kadang2 aku keliru.. entah lah... Tuhan tak habis2 menguji aku.... aku tau, aku bukan perfect... tapi... uji sket2 dah la... :( leh tak... errrmmm... mana cahayanya? :(

No comments: