Skip to main content

Follow me on FB or like my FB akofitness720

arrgghh....

thank you..thank you.. for coming.. i only realized... the last posting was on Monday!! and i felt like it has been ages since i last updated my blog. hahaha.. got a message in my inbox today.. kekeke..hey paintball freak.. looking for updates in my blog huh?? :P other than i am now a certified diver...wuuhuuuu... things are pretty much the same. cheh... this is actually like an open letter to you la bro!!
exclusive gitu! okeh... gosh its now 4 somthg at the office, i have tonnes to do.. [whats new??] but just remembering my mom's comment on my skin now.. the exact words, 'buruk la ko ni ain... hitam! siapa nak nanti?' and my response was... 'ek eleh relak aaahh maa... hitam pun hitam laa.. bakpe nak risau, bukan ada boypren pun' but... somehow after many times that my mom said that...slowly its getting into me.. :( chis!! and me,
being really really busy, have not been going for my night life for more than a month now! :D thats a record okay. ;) normally i'd chill out 2 weeks once. errr apa kah kaitan my brown skin and night life??? errkkss... okay, do i get olay , safi or fair & lovely now??? lol!!! hmmm what else? okeh... lemme post my picture, before [in red] and after [in brown] i joined this diving activities. check it out!
went to meet up with MB the day after i came back from diving and his response was...'hey ain..wow! you are brown!' :D well, i kinda like my skin color now... but why are people around me complaining? :(
ok..ok.. its school holiday now.. nope, no plans for joelis during the school holidays, BUT, the plan is later. my younger sister is going to langkawi for her ofc thingy... so as usual, we will be joining her there... my parents, myself and joelis. see... island lagi...so, why do i need to whiten my face...errr right?? we wanna go snorkeling there!! what else... hmmm i might go for a ride with MB to putrajaya this friday. planned something else, but hehehe :D wouldnt wanna miss this! will update more.. if it happens.. :P other than that... tunggu je laa... wehh paintball freak...mari la masuk laut pulak!! angelina, ally and i planned to go at least 3 months once.. pergghhh... boley ke??

Comments

Villain said…
Hahaha.. aku pun duk rajin nak update blog aku.. ader potensi bisness nih nanti

Popular posts from this blog

Pops Eatery Wangsa Maju - my personal review

today was the first time that i did my groceries shopping online. i am a happy mom, wife.. etc.. hahaha :D then lisa said she was hungry and she feels like eating at Pops. we asked joey if he wants to come along.. and as usual, his first choice would be his anime. :p anyway, it was supposed to be my early dinner but i failed miserably... i had half portion of chinese fried rice. okay, here's my review about the restaurant. lisa has been promoting this place to me for a long time. date of visit: 24 Jan 2015location: PoP's Eatery, Lot 28055, Jalan Wangsa Delima, Pusat Bandar Wangsa Maju, Seksyen 5, Wangsa Maju. Tel: 03-4144 3162place & decor: simple and nice looks cosy for lepakking. cleanliness: 9 out of 10. restaurant service: efficient, quite fast. maybe because we were the only customer at that time. we noticed that they have too many workers. they could cut down into half to cut cost :p #justsayingfood: food was yummy... it exceeds my expectation... price: we are okay w…

me ~ iron lady :P

i have been thinking about it for many many years.. when i was much younger.. when i told my mom to have it on, my mom would say, "tak payah cantik2, nanti lupa diri" ... and i remembered that until now.. and i am already a mom. i guess the situation is different now.. i would just say that, "it's expensive sayang.. " which is much easier to swallow :) well anyway... today, i became the iron lady!! hahaha :D LOL... errmm i am also know as 'rimau' in the office so.. what the heck lah.. :P
after talking to lisa... her opinion was i better have it on when she still has hers on... she has 1 more year to go.. :) so somehow last week, i was at the dentist to send joey. to pull out his tooth.. and when we reached there, lisa was supposed to have her appointment.. i took the opportunity to ask more about having braces :) and that saturday, the doct made a .. what was that called aaa... mold of my teeth pattern.. and so, from there, i decided that i am gonna do i…

astro - reconnection

i am typing this post to share with you if, in future you face the same situation like me. i am known as payer for my parents.. hehehe :D simply because i use maybank2u for most of my transactions. it saves time... blah.. blah... not getting paid promoting maybank here! :p anyway, since joey is still on medical leave, he stays at my parents' place. he called me up to ask if my mom has paid the astro bill or not. obviously, not :p since the service has been disconnected!
so as usual, i will do the paying for my mom.. and i need to reconnect the service. normally i would call astro's 1300 number :) but today i learned something new. 
before you your proceed with the steps below, of course you need to make payment, if not, don't waste your time sms-ing :p
Step 1: Use your handphone/mobile phone or what ever you call it.

Step 2: Text message, write the following details.

ASTRO_space_RCO_space_ACCOUNT NO._space_DATE OF PAYMENT (ddmmyyyy)_space_AMOUNT PAID

(Example: ASTRO RCO 0…